تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین - لرستان: اردوهای راهیان نور امروزه پل ارتباطی بین مردم، جوانان و حماسه‌سازان ۸ سال دفاع مقدس هستند که در برگشت می‌تواند پیام‌آور حماسه‌سازان و انتقال‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

راهیان نور پل ارتباطی بین  نسل جدید و حماسه سازان ۸ سال دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،  استاندار لرستان در جلسه راهیان نورو اردو های طرح هجرت گفت:اردوهای راهیان نور و طرح هجرت موجب مشارکت بیشتر جوانان در عرصه فعالیت های فرهنگی و اثربخشی در حوزه اقتصاد مقاومتی خواهد شد.

هوشنگ بازوند اظهار داشت: این اردوها ظرفیت بزرگی برای تقویت روحیه خودباوری و فرهنگ جهادی در نسل جدید هستند.

وی با اشاره  به اینکه اردوهای جهادی یک حرکت فرهنگی بوده و جامعه امروز ما به شدت نیازمند این ترویج فرهنگ است  افزود: بحث اردوهای جهادی یک حرکت فرهنگی و اجتماعی و در عین‌ حال یک حرکت اقتصادی است که در مناطق محروم استان انجام و ارمغان خوبی در پی دارد. 

استاندار لرستان ایجاد فرهنگ کار را یکی دیگر از ارمغان‌های اردوهای جهادی برشمرد و عنوان کرد: اعزام اردوهای جهادی زمینه ترویج فرهنگ خودباوری است که رمز موفقیت کشور نیز همین فرهنگ خودباوری بوده است.

بازوند همچنین به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: این اردوها انتقال دهنده فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان است.

وی با تاکید بر اینکه امروز مهمترین عامل اقتدار ایران اسلامی فرهنگ جهاد و شهادت است تصریح کرد: در این راستا باید زمینه انتقال این فرهنگ به نسل جوان جامعه که تشنه این فرهنگ هستند فراهم شود.

استاندار لرستان  تاکید کرد: سپاه تنها نهاد در رابطه با اعزام کاروانهای راهیان نور نیست بلکه همه دستگاههای اجرایی باید همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.